Věnujete se vnitrofiremním procesům a jejich automatizacím? Hledáme do našeho týmu parťáka, který formou IČO nebo DPP převezme starost o automatizované procesy, bude je dál rozvíjet a zdokonalovat.
Co používáme:
- Integromat
- Airtable
- Google Apps
- Money S3 (není nutný znát program, tahám z něj jen XML data, takže se stačí jen základně zorientovat)
- Basecamp (na komunikaci, ale začínám se kousat jeho API pro vytvoření informačního robota, což Integromatí node moc neumí sám o sobě)
Jaký typ práce vás čeká:
- namátkou v Integromatu:
- přenos dat z internet bankingu do systému pro zpracování faktur (API do API)
- přenos informací o vydaných fakturách pro factoring (API do CSV)
- aktuálně pracuji na přenosu informací o skladových zásobách do dalších systémů (XML do API/MySQL)
- namátkou v Airtable:
- kompletní databáze produktů, napojení na další tabulky využívající seznam produktů
- databáze zákazníků k využití v akčních nabídkách (CRM je bokem)
- kompletní databáze FAV a FAP, evidence, příkazy k úhradě
- nestavíme životně důležité automatizace (nestojí nám na nich byznys), takže není nutná podpora 24/7 (!!!)
Jací byste měli být:
- primárně dost empatičtí – jsme firma zabývající se výrobou doplňků stravy, kolegyně nejsou úplně technicky zdatné. Je potřeba trpělivost při vysvětlování, co a jak funguje
- s vlastní hlavou – nehledám jen realizace podle plánku, ale i samotné vymyšlení principu, jak by to mohlo fungovat. Rád s tím v začátku pomůžu, budu k ruce, ale výhledově bych se o to u nás moc nechtěl starat
- nebát se přicházet s dalšími možnostmi, navrhovat možná vylepšení u věcí, které již fungují
Kolik to bude práce:
- z mých zkušeností je to dost individuální – občas 30 hodin měsíčně, občas 5, když vše funguje a jsme ve fázi ladění. Dlouhodobý průměr řekněme 10-20 hodin měsíčně
Pokud vás nabídka zaujala, dejte nám o sobě vědět na jakub.simunek@aromatica.cz